[Cc-pl] The Pirate Bay

Wlodek Kierus wlodek_k w poczta.onet.pl
Pon, 26 Cze 2006, 04:00:33 EDT

> From:     Jan Winczorek

> A co to są, kolegi zdaniem, "pirackie utwory" ?
> Bo moim to nic takiego nie istnieje.

chodzilo mi o utwory chronione prawem autorskim (filmy, muzyka, itp)

> From:     Michal Adamski
>
> Ale co to ma za związek? Może przestańmy produkować noże? Przecież
> nimi można zabić... tyle jest zabójstw na świecie...

Panowie, spokojnie, nie przeczytaliscie dokladnie... wcale nie jestem
przeciwnikiem p2p, ani GNU, ani CC... po prostu chcialem zwrocic uwage ze
piractwo jednak JEST powszechne, dlatego tak trudno jest walczyc o to zeby
nie zakazano posiadania "noża"

--
Wlodek Kierus