[Cc-it] If I can dream

Lun 15 Nov 2004 10:55:01 EST

If I can dream

There must be a list workin better somewhere
Got to be users writing a license more true
If I can dream of a better project
Where partner institutions walk hand in hand
Tell me why, oh why, oh why can’t my dream come true

There must be peace and understanding sometime
clear answers of lawyers that will blow away
All the doubt and fear
If I can dream of Icommons
Where PI answer to everyone
Tell me why, oh why, oh why won’t that answer appear

We’re lost in a project
we must say it
We’re trapped in a list
That’s troubled with spam
But as long as a webmaster
Has the strength to dream
we can redeem this list and work

Deep in my heart there’s a trembling question
Still I am sure that the answer gonna come somehow
Out there in the dark, there’s a project leader
And while I can write, while I can upload
While I can hack, while I can mail
While I can dream, please let my dream
Come true, right now
Let it come true right now
**Oh yeah**

...se volete ve la canto.
Altrimenti si chiama un veggente e la si fa cantare direttamente ad Elvis.

Per Lorenzo: questo è un'esempio di opera derivata, per come vedo io le cose
è comunque un'opera derivata abbastanza "cialtrona".
L'unica giustificazione a tale cialtroneria potrebbe essere l'intento
"satirico".(definiamolo così)
Non credo qualcuno possa attribuirsi seriamente il copyright di cose simili
:-)

Un saluto
Danilo Moi
danilomoi ar creativecommons.it