[Cc-cat] Preguntes CC

IGNASI LABASTIDA JUAN ilabastidaaub.edu
Dme Nov 3 12:15:36 EST 2004

Hola Josep,

> 1. Fins a quin punt un tribunal espanyo donarà "valor" a la llicència CC?
> -m'imagino que és un tema que us haureu plantejat però en desconec la
> vostra interpretació
Entenc que ha de donar el mateix valor que qualsevol altre tipus de llicència.
És un text legal que segueix la llei de PI i per tant si algú la vulnera pot
anar als tribunals.

> 2. En el moment d'adoptar la llicència i NO permetre un ús comercial,
> s'entén que si hom dona un curs de formació -cobrant per fer el curs- no
> pot utilitzar aquests documents?
Això és més complicat, entenc que si el material està disponible lliurement, no
el comercialitzes i el que ofereixes són les hores de formació. El material
hauria de ser d'accés lliure per a qualsevol, tant si segueix el curs com no.

Salutacions,

Ignasi

Més informació de la llista de correu Cc-cat