Re: RES: [cc-br] Apresentação

Pablo Cerdeira - (PCC) pcc at mmso.com.br
Thu Jul 17 15:53:26 EDT 2003

  Prezado Ronaldo:

  Eu já li a página a respeito do processo de tradução das licenças antes mesmo de me inscrever na lista. Mas ainda não consegui descobrir qual o nosso próximo passo. Já temos um draft? Por que o projeto Brasil não aparece no site da CC? O que falta fazer e como posso ajudar?

Abraços,
Pablo

  Dear Ronaldo,

  I just read that page about the licenses "porting" process before my list subscription. But I'm still haven't found what is our next step. We just have a draft? Why the iCommom Brazil Project doesn't appears on the CC website?

Best regs,
Pablo

Prezado Paulo,

Sua contribuição sem dúvidas é importante para o projeto Creative Commons no Brasil. Para saber como se dá o processo de "tradução" das licenças para o ordenamento jurídico brasileiro, dê uma olhada no seguinte link http://creativecommons.org/projects/international/overview.

Abraço,

Ronaldo

Dear Paulo,

Your contribution is very valuable to the Creative Commons project in Brazil. You can find more information about the process of "porting" the licenses to Brazil at the following link: http://creativecommons.org/projects/international/overview.

Kind Regards,

Ronaldo