Sympa Menu

cc-rs - Re: [CC Serbia] Fwd: Pitanja

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: KompKamp <kompkamp AT kompkamp.net>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Fwd: Pitanja
  • Date: Thu, 3 Mar 2011 10:41:02 +0100

Ne znam kako se desava da mi stižu  e-mail-ovi sa ove mailing liste,
jer se nikada nisam upisala za to, a opcija za unsubscribe ne radi.

from Vedran Vucic <vedran.vucic AT gnulinuxcentar.org>
reply-to Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
to cc-rs AT lists.ibiblio.org
date Thu, Mar 3, 2011 at 9:31 AM
subject Re: [CC Serbia] Fwd: Pitanja
mailing list cc-rs.lists.ibiblio.org Filter messages from this mailing list
unsubscribe Unsubscribe from this mailing-list

Ako mi ubuduce ipak i opet stignu mailovi, moracu da ih stavim u spam.

Popravite link za Unsubscribe from this mailing list.

potpis