cc-rs - [CC Serbia] Fwd: Pitanja

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Veljko Smiljanic <velpraetor AT gmail.com>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [CC Serbia] Fwd: Pitanja
  • Date: Wed, 2 Mar 2011 21:24:54 +0100

---------- Forwarded message ----------
From: Veljko Smiljanic <velpraetor AT gmail.com>
Date: 2011/2/28
Subject: Pitanja
To: info AT creativecommons.org.rs

Poštovani,

Preko link-ova na Creative Commons-u i uopste online sam imao cast i zadovoljstvo da uočim Vaš rad.

Diplomac sam Pravnog Fakulteta, trenutno na masteru. Jako se interesujem, jedna od užih oblasti kojoj sam se posvetio (pohađao sam više predavanja, kurseva itd) za intelektualnu svojinu i IT pravo. Izuzetno me zanima koncept copyleft-a, te dalji pravci razvoja intelektualne svojine kod nas.

Voleo bih da se sastanem, ukoliko možete izdvojiti vremena, sa nekim od vaših stručnjaka, radi dva pitanja - prvo, početak istraživanja za moj master rad, na temu copyleft-a, i drugo, diskusija o mogućem učešću na tribini na Pravnom Fakultetu o intelektualnoj svojini u digitalnom dobu. Cilj i ideja tribine bi bila sučeljavanje mogućih opcija i stavova povodom modernih trendova razvoja ove izuzetno zanimljive i dinamične oblasti - još je u fazi idejnog projekta, ali pokušavamo da okupimo stakeholder-e.

Hvala vam unapred,

Veljko Smiljanić