cc-rs - [Cc-.rs/.yu] ipak...

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: L2MEDIA <lenjin2 AT nadlanu.com>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-.rs/.yu] ipak...
  • Date: Wed, 28 Mar 2007 16:37:04 +0200

Ja kao korisnik prevashodno za video i audio produkciju nisam imao problema koristeci licencu jer mi je ona bila nacin da nesto publikujem i koristim neke servise na internetu koji su mu potrebni. Licenca je dobra stvar mada ja volim cesto da koristim i public domain jer smatram da ako te neko kopira onda znaci da vredis.
Problema nemam sa tuzenjem jer klijenti za koje radim me plate na osnovu ugovora za posao a kreativne stvari se neisplati cuvati vec brze bolje publikovati...e sad ako je neko profesionalni muzicar i od toga zivi je vrlo problematicno kako zastititi i naplatiti svoj rad...kao sto sam rekao ja ga naplatim unapred...
I meni se zuri sa licencom samo iz razloga da moguda je napisem na srpskom...
Nadam se da cemo nekad postati drustvo koje moze primenjivati zakon ali mislim da smo isuvise daleko od normalnog pravosudja...mozda nekoliko eona...
pozdrav svima i samo napred!!!
begin:vcard
fn:Vladimir  Ilic
n:Ilic;Vladimir