Sympa Menu

cc-ro - Re: [Cc-ro] Rezumat Cc-ro, Vol 10, Nr. 2

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: vlad <vlad.fratila AT gmail.com>
  • To: cc-ro AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-ro] Rezumat Cc-ro, Vol 10, Nr. 2
  • Date: Fri, 5 Sep 2008 12:52:55 +0300

Salut,

Felicitari tuturor pentru efortul depus, mi se pare extraordinar ca avem licente cc in Romania.
Imi pare foarte rau ca nu am putut ajunge la lansare, mi-ar fi placut sa cunosc pe toata lumea...

Despre discutia privitoare la 'opera' vs 'creatie', tot cuvantul 'opera' mi se pare mai potrivit.
Poate am putea spune ceva gen creatie artistica (?) insa ma tem ca in romana, prin 'arta'
se intelege in principal "arte plastice". S-ar putea sa fie insa doar o parere de-a mea...
ma gandesc la sintagma creatii literare si artistice...hm. :) Oricum, si 'opera artistica' ar
fi acelasi lucru, asa ca presupun ca solutia "nici o schimbare" ar fi mai buna.

--
http://nomorestories.com/

  • Re: [Cc-ro] Rezumat Cc-ro, Vol 10, Nr. 2, vlad, 09/05/2008

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page