Sympa Menu

cc-ro - [Cc-ro] Fw: CCPL

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: "Bogdan Manolea" <bogdan AT legi-internet.ro>
  • To: <cc-ro AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-ro] Fw: CCPL
  • Date: Mon, 28 Nov 2005 14:20:02 +0200

Mai am inca un comentariu, dar e facut cu comment in word .. si nu stiu cum sa-l pun in text :-) inca :-)

1. Dupa contract, randul 3 la sfarsit: "a opere" => a operei

2. Din cate stiu eu "opera colectiva" inseamna ca mai multi autori au produs
UNA opera.
In cazul unei reviste avem teoretic mai multe opere (cu un autor) SI
eventual mai mult opere colective. (fiecare cu drepturile lor)
Si avem in plus un dreptul de autor al celui care publica revista.
Idem pentru o antologie (culegere de nuvele, pozie tematica, etc.)
O enciclopedie, un dictionar, este insa O opera colectiva.
Poate ar trebui reformulat cumva.

3. Opera derivata:
"sincronizarea operei cu imagini aflate în miscare va fi considerata opera
derivata."
Sincronizarea operei cu obiecte sau persoane aflate in miscare este sau nu
opera derivata ?

4.
"Schimbul operei cu alte opere protejate prin drepturi de autor sau
drepturi conexe, prin partajarea electronica de fisiere("file-sharing") sau
prin orice alte
mijloace, nu va fi considerat schimb cu intentia sau scopul de a obtine un
avantaj sau
profit comercial sau o compensatie financiara personala."

Cred ca aici creati o tzara de confuzie.
Ar trebui specificat DIN AL CUI PUNCT DE VEDERE nu este considerat avantaj
sau profit comercial.
Altfel "taranul roman" va intelege ca poate schimba o opera ccpl cu ultima
versiune WIN .... "Microfass" fara repercusiuni legale din partea
"Microfass".

Succes,

Dicu-Sava Cristian

  • [Cc-ro] Fw: CCPL, Bogdan Manolea, 11/28/2005

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page