cc-pl - Re: [Cc-pl] Pytanie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: mariusz <fotocafe AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Pytanie
  • Date: Thu, 10 Jan 2008 10:48:06 +0100

On Jan 9, 2008 10:16 PM, piotrkrupa <piotrkrupa AT poczta.fm> wrote:
Mam pytanie o opłaty za utwory na licencji creative commons
na moim wortalu www.magick.pl chce wprowadzić możliwość dodawania przez
autorów artykułów przycisku "postaw piwo autorowi" (płatność przez pay
pal niewielkich sum, przez tych którzy chcą zapłacić)
jak ma sie to do licencji cc która umieściłem na stronie (Uznanie
autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 2.0 Polska. ,
czy a jeżeli tak to w jaki sposób wpłynie na warunki "przedruków"

do licencji moim zdaniem ma sie to nijak, poniewaz obowiazkowe nie jest
a licencja z zalozenia jest darmowa
traktowalbym to nie jako naleznosc za korzystanie z utowru a zwyczajna darowizne
ale
pozostaje kwestia opodatkowania

mariusz busiło