cc-pl - [Cc-pl] Zaproszenie na konferencję/Call for papers

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Zaproszenie na konferencję/Call for papers
  • Date: Mon, 15 Oct 2007 22:49:42 +0200

Przepraszam za wykorzystywanie listy do przesyłania informacji, która
zapewne nie zainteresuje wszystkich osób, które ją czytają. Wiem jednak
że są tu socjologowie którzy interesują się prawem teoretycznie lub
praktycznie, więc może moje zaproszenie komuś się przyda.

Otóż Sekcja Socjologii Prawa Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz
Katedra Socjologii Prawa WPiA UW organizują wspólnie konferencję naukową
pt. I Ogólnopolskie Forum Socjologów Prawa - „Prawo a zmiany społeczne
– stare i nowe wyzwania”, a ja w imieniu obydwu tych instytucji
zapraszam do uczestnictwa w niej.

Tematyka konferencji jest z założenia szeroka, i niewątpliwie mieści się
w niej to, co dzieje się współcześnie z prawem autorskim. Jest też
ciągle możliwość zgłaszania referatów, Mile widziane będą propozycje
dotyczących zarówno teoretycznych, empirycznych jak i praktycznych
kwestii, które są podejmowane na tej liście.

Szczegóły w załączniku. Opłaty konferencyjne nie są przewidywane.

--
Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>

  • [Cc-pl] Zaproszenie na konferencję/Call for papers, Jan Winczorek, 10/15/2007