cc-pl - Re: [Cc-pl] gover.pl: wszelkie prawa zastrzezone do danych sejmowych

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Maciej Ostaszewski" <maciej.ostaszewski AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] gover.pl: wszelkie prawa zastrzezone do danych sejmowych
  • Date: Wed, 12 Sep 2007 12:17:47 +0200

12-09-07, Alek Tarkowski <alek AT creativecommons.pl> napisał(a):
> Bede wdzieczny za Wasze uwagi, mysle ze warto ten temat pociagnac, bo
> sytuacja, w ktorych informacje sejmowe sa zastrzezone przez prywatny
> serwis jest dosc absurdalna.

Trochę nie rozumiem tego co znalazłem u nich na stronie:

Wszelkie opracowania i treści znajdujące się na serwisie Gover.pl
należą do Autentika i są udostępniane na różnych zasadach w zależności
od ich przeznaczenia:

1. Dla mediów niekomercyjnych – opiera się na zasadach
CreativeCommons i każdy może opublikować na swojej stronie publikacje
z Gover.pl z podaniem źródła, umieszczając przy publikowanych
treściach formułę „źródło: serwis Gover.pl", linkującą do strony
głównej www.gover.pl.
2. Dla mediów komercyjnych – przedrukowanie materiałów w całości
wymaga kontaktu poprzez formularz kontaktowy z redakcją serwisu
Gover.pl. Komercyjne media zobowiązane są także do podania źródła
materiału.

http://www.gover.pl/tekst/dla-prasy