cc-pl - [Cc-pl] spotkanie o telewizji w internecie (w Klubie Informatyka w Warszawie)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] spotkanie o telewizji w internecie (w Klubie Informatyka w Warszawie)
  • Date: Thu, 09 Nov 2006 10:23:05 +0100

Witajcie,

Forwarduje wiadomosc z listy ISOC PL - mysle, ze tematyka zainteresuje
wiele osob z tej listy. Z tego co wiem w spotkaniu wezma udzial (choc
nie sa wymienieni) praktycy zajmujacy sie tymi sprawami np. w roznych
stacjach telewizyjnych.

Alek Tarkowski

####

"mam przyjemność zaprosić wszystkich na kolejne spotkanie Klubu
Informatyka - w najbliższy wtorek, 14 listopada, o godz. 19.00 w
restauracji Kilimanjaro, Bednarska 30, Stare Miasto.

Spotkanie pod hasłem "Internetowe protokoły mędrców TV" poświęcone
będzie obserwowanemu migrowaniu treści telewizyjnych do dystrybucji
przy użyciu protokołu IP w sieciach zamkniętych oraz Internecie.

Spotkanie poprowadzi prof.Marek Hołyński, prezes Oddziału Mazowieckiego
PTI. "

--
koordynator / Public Lead
Creative Commons Polska / Poland

(+48) 889 660 444
http://creativecommons.pl
skype:alektarkowski
begin:vcard
fn:Alek Tarkowski
n:Tarkowski;Alek
org:Creative Commons Polska
email;internet:alek.tarkowski AT creativecommons.pl
tel;cell:+48 889 660 444
x-mozilla-html:FALSE
url:http://creativecommons.pl
version:2.1