cc-pl - [Cc-pl] Ulotka CC Polska

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: mab <margotb AT poczta.onet.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Ulotka CC Polska
  • Date: Wed, 08 Nov 2006 09:29:03 +0100

Witam,

w toku realizacji CC Party we Wrocławiu wyszło nam jednak, że ulotka CC Polska jest delikatnie mówiąc, nieaktualna i nieciekawa. Zresztą sam Alek cos mi pisał, że jest plan zrobienia nowej. Moje pytanie - czy coś się już ruszyło w tej sprawie?
Jeśli tak - chcętnie poznam nowe pmysly itp. Możemy tez pomóc przy projekcie. Jeśli nie - porponuję rozważyć co Waszym zdaniem powinno się w takiej ulotce znaleźć. I rozpocząć pracę nad nową wersją. Myslałam też o tym, że możnaby zrobić cos na kształt kilkunastostronicowej broszury w której znalazłyby sie ;licencje wraz z komentarzami listowych pranwików oraz opisy roznych miejsc w sieci. Nawet jeśli taka broszura byłaby głównie rozpowszechniana w formacie odt czy pdf i tak by się przydała.

pozdrawiam,
Gosia Burnecka
www.r-ewolucja.pl

ps. uprzejmie donoszę, że publikacja z (r)ewolucji kultury jest w trakcie recenzji i już za niedlugi czas powinna ukazać się drukiem.