cc-pl - Re: [Cc-pl] 8% dla autora

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] 8% dla autora
  • Date: 16 Oct 2006 11:08:10 +0200

> Z podesłanej informacji wynika, że wynegocjowane opłaty dotyczą autorów i
> wykonawców.

"Wykonawcy oraz twórcy muzyki będą mieli 8 procentowy udział w całkowitych
przychodach netto ze sprzedaży dzieł w internecie. Podziałem pieniędzy ma się
zająć wspomniana MCPS-PRS Alliance - informuje PAP."

Problem w tym, że dyskutujemy na podstawie informacji prasowej, a nie treści
umowy. Jak dla mnie jednak z powyższego wynika, że 8% właściciele sklepów
będą płacić do OZZ, a ta następnie (po potrąceniu swoich kosztów i
wynagrodzenia) podzieli pieniądze.

Pozdrawiam,
Krzysiek