cc-pl - Re: [Cc-pl] a propos Salonu CC, czyli co zrobic aby dalo sie robic filmy...

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Adam Przybyla <adam AT ertel.com.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] a propos Salonu CC, czyli co zrobic aby dalo sie robic filmy...
  • Date: Wed, 14 Jun 2006 17:12:22 +0200 (CEST)

On Wed, 14 Jun 2006, Wlodek Kierus wrote:

> Witam,
> w zwiazku z tym ze pierwsze spotkanie Salonu CC dotyczylo branzy filmowej,
> chcialbym przedstawic wam pewien pomysl.
>
> Chodzi mniejwiecej o to jak zmodyfikowac ZAIKS zeby nie byl kula u nogi, a
> wrecz na odwrot naprawde sluzyl i pomagal tworcom.
>
> Gdyby wiec zmodyfilowac ZAIKS w cos co w branzy fotograficznej nazywa sie
> Stock, czyli zeby owa szacowna instytucja nie tylko zajmowala sie
> pobieraniem haraczu i odpalaniem resztek z panskiego stolu tworcom, a zeby
> ZAIKS byl oparta na systemie webowym baza danych filmow, w ktorej np.
> [...]
... jasne. Podjrzewam, jednak, ze najlepsza rzecza aktualnie
jaka mozemy zrobic, to dobrze okreslic stan aktualny, bo w cudowne nawrocenia
to nie wierze, nie dzialaja od ponad 2k lat;-) Gdyby nam się udalo okresalic
co jest zle, co jest zle takze w kwestie ekonomii danego rozwiaznia,
mysle, ze lepiej orientowalibysm się co mozna zrobic, jak dzialc. Z powazaniem
Adam Przybyla