cc-pl - Re: [Cc-pl] Creative Collective zawieszony

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: minus <minus AT free.art.pl>
  • To: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Creative Collective zawieszony
  • Date: Tue, 15 Nov 2005 15:00:22 +0100

cezos wrote:

Z niecierpliwością czekamy zatem [...] na skromne parę groszy od Creative
Commons

Cezary, obaj wiemy ze CC nigdy nie moglo i nigdy nie bedzie moglo oplacac collectivu. Z roznych powodow, z ktorych brak pieniedzy nie jest najwazniejszym - duzo istotniejsza wydaje mi sie koniecznosc zachowania niezaleznosci i neutralnosci. Wiec nawet gdyby polskie CC mialo pieniadze glsowalbym przeciw wydawaniu ich na hosting TWOJEGO serwisu, juz raczej wolalbym kupic 1000 banerow na wirtualnej polsce.

Dobra strona tego wszystkiego jest fakt, ze tak naprawde nie potrzebujesz pieniedzy, tylko darmowego hostingu. I mysle, ze o to powinienes prosic w przyszlosci.

Na poczatek wez mi skomponuj taki list-prosbe o hosting (z okresleniem koniecznych parametrow), wysle go na listy commonsowe, moze ktos sie odezwie i bedzie chcial pomoc.

pozdr
Lipszyc