cc-pl - Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty (i ogolnie o marazmie)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Teksty-?meksty (i ogolnie o marazmie)
  • Date: Wed, 09 Nov 2005 09:59:20 +0100

> Poza tym sie zgadzam, jesli nikt nie ma wewnetrznej potrzeby
> przetlumaczenia tego, to bym nie forsowal, ten tekst wcale nie jest taki
> swietny.

Sluchajcie, wszystko pieknie, ale nikt niczego tym razem - ale tez nigdy - nie
forsowal. Jak dobrze wiecie CC Polska nie jest projektem, w ktorym chocby
jednej osobie praca mogla byc narzucona. Mnie chodzilo raczej o to, ze jest
malo produktywne na dzien dobry krytykowac cudze pomysly, jak to zrobil Marek.
Lepiej albo siedziec cicho, albo zaproponowac jakas bardziej przydatna prace.

Co do Twojej uwagi, Cezary, w projekcie, ktory w duzej mierze opiera sie na
edukowaniu innych akcja moze polegac na pisaniu / tlumaczeniu teorii. Mysle,
ze
tlumaczenie na polski tekstow o CC i pokrewnych tematach (pewnie lepiej byloby
je pisac, ale tlumaczyc jest czesto latwiej) jest dobrym wkladem w dzialalnosc
CC.

OK, jeszcze raz sprobuje sprowadzic ten watek na produktywne tory. Wiadomo,
ze o
otwartych licencjach itp. pisze sie zagranica duzo wiecej niz w Polsce.
Przeslijcie wiec lepsze propozycje tekstow do tlumaczenia niz ten z CNETu,
mozna znajda sie chetni, zeby je tlumaczyc.

pozdrowienia,

alek.

--
Koordynator