cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: 30 Sep 2005 11:37:54 +0200

> Byla by to baza zdjec dokumentalnych, kreatywnych (do reklam) i tzw.
> "life"
> do uzytku na licencji CC.

Co do ourmedia.org - nie moge znaleźć przeszukiwania po licencjach, a
wszystkie utwory audio, na które wyrywkowo kliknąłem były na CC-NC...

Myślę, że trzeba jasno określić cel tego przedsięwzięcia - stworzenie samej
bazy to niewielki wkład w porównaniu do stworzenia gotowego produktu (czyli
składanek w wersjach, o których pisał Lipszyc - szybka, wolna, irytująca,
relaksacyjna itp.). W zasadzie bazą jest już i tak internet + wyszukiwarka
Yahoo umożliwiająca szukanie po licencjach CC. Musiałbym być jednak strasznie
zapalonym i strasznie skąpym właścicielem sklepu, żeby szukać i samemu
składać utwory znajdujące się w takiej bazie, zamiast po prostu zapłacić
tantiemy i spokojnie puszczać radio nastawione na popularną stację.

Pozdrawiam,
Krzysztof Siewicz

Tak niesamowity CZAT... >>> http://link.interia.pl/f18ba