cc-pl - Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] jeszcze raz NC
  • Date: Thu, 29 Sep 2005 16:56:26 +0200

Hello cezos,

Thursday, September 29, 2005, 4:32:24 PM, you wrote:

> Zajedobry pomysl :)
> Justyna, Alek - to trzeba podchwycic.

Cezary, ale tutaj niestety potrzebny jest ktos kto bedzie mogl zrobic
kilka gotowych skladanek - dynamiczna na godziny szczytu, relaksacyjna
na godziny poranne, i irytujaca na godziny zamkniecia sklepu. Nie znam
sie na tym, ale wiem ze sa rozne skladanki i klienci jakos na nie
reaguja. Wiec musimy zribic takie gotowce i pwoiesic w sieci, z
informacja o licencji etc. Na stronie muzykadlasklepu.pl czy cos
takiego. I dopiero wtedy mozemy z tego robic duzy news.
pozdr
Lipszyc

LIPS!
A zatem robimy muze dla hipermarketów i pobieramy skromną kaskę na CC
niechże ta organizacja ma wreszsie jakies pieniadze, bo amerykanie w
życiu warszawy nic nie dadzą :)
ZAJME SIE SKLADAKIEM !

--
Best regards,