cc-pl - [Cc-pl] Zajęcia o CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Grzegorz D. Stunża" <bruthus AT interia.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Zajęcia o CC
  • Date: Tue, 23 Aug 2005 11:57:34 +0200

Przygotowuję program zajęć "Edukacyjne zastosowanie komputerów" dla I roku pedagogiki i chciałbym trochę czasu poświęcić na wyjaśnienie studentom, czym jest CC, po co jest CC i jak korzystać z licencji. Czas, jaki mogę na to poświęcić to od 45 do 90 minut. I teraz moje pytanie- co wg Was powinno się znaleźć w programie, albo co warto w nim umieścić, jak warto to przedstawić, żeby zainteresować studentów. Mile widziane wszelkie uwagi, również co do materiałów audio, wideo itp. które można wykorzystać. Mogę oczywiście przygotować to sam, ale być może podsuniecie mi coś, o czym mógłbym zapomnieć lub po prostu nie wiedzieć.

Pozdrawiam i dzięki

brthz

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

  • [Cc-pl] Zajęcia o CC, Grzegorz D. Stunża, 08/22/2005