cc-pl - Re: [Cc-pl] FORUM

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Marcin Osiecki <gomitell AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] FORUM
  • Date: Fri, 8 Jul 2005 18:59:23 +0200

Moim zdaniem zaskakujaco wygodnym sposobem czytania listy, dostepnym dla tych,
dla ktorych interfejs wlasnego klienta pocztowego jest 'upierdliwy', sa archiwa
listy na stronie www - mozna je szeregowac wedlug daty, autorow, watkow, itp.

Ja jeszcze polecam gmaila. On wszystko ładnie segreguje, koloruje - nie sposób się pogubić.
Niestety, aby uczestniczyć w programie trzeba dostac zaproszenie od osoby posiadającej konto gmail. Mogę rozdać 50 zaproszeń. wiecej na gmail.google.com
Jeżeli ktoś ma ochotę na ponad 2GB na skrzynce, prosze pisać na prv ;)