cc-pl - Re: [Cc-pl] FORUM

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] FORUM
  • Date: Fri, 08 Jul 2005 18:21:59 +0200

Jestesmy oczywiscie otwarci na inne niz lista dyskusyjna sposoby komunikowania
sie. Jednak wydaje mi sie, ze lista jest sprawdzonym wielokrotnie, prostym i
skutecznym narzedziem, w szczegolnosci korzystaja z niej wszystkie narodowe i
tematyczne projekty CC - a zadne z nich nie uzywa forum. Wiem, ze fora
internetowe maja swoich zwolennikow, nie sadze jednak, zebysmy przerzucili sie
na forum, o ile nie opowie sie za tym zdecydowana czesc osob na naszej liscie.

Wydaje mi sie tez, ze jak dotad udaje nam sie razem czytelnie oznaczac tematy
poszczegolnych maili, co pozwala latwo odrozniac watki. Wymiana maili nie jest
tez az tak intensywna...

Moim zdaniem zaskakujaco wygodnym sposobem czytania listy, dostepnym dla tych,
dla ktorych interfejs wlasnego klienta pocztowego jest 'upierdliwy', sa
archiwa
listy na stronie www - mozna je szeregowac wedlug daty, autorow, watkow, itp.

Alek
--
Koordynator
Creative Commons Polska / Poland