cc-pl - Re: [Cc-pl] Potrzebna pomoc w tlumaczeniu licencji GNU

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Potrzebna pomoc w tlumaczeniu licencji GNU
  • Date: 06 Jun 2005 09:16:32 +0200

> Stallmana "Wolne oprogramowanie, wolne spoleczenstwo" zaistniala dosc

Wydawało mi się, że gdzieś już widziałem polską wersję tej książki wydaną
drukiem...

> Klopot jest o tyle mniejszy niz z licencjami CC, ze ma to byc
> tlumaczenie nieoficjalne, a wiec takie ktore niekoniecznie musi byc w
> pelni zgodne z polskim prawrem, za to dokladnie oddajace tresc
> amerykanskiego oryginalu.

Bardzo chętnie włączę się do tego przedsięwzięcia. Jeżeli nawet tłumaczenie
nie będzie poprawną licencją w sensie prawa polskiego to dobrze by było
przynajmniej korzystać z poprawnych polskich terminów prawniczych. A może
warto by było "zglosować" GPL? (dopisać adnotacje wskazujące na istotne
kwestie związane z prawem polskim)

Pozdrawiam,
Krzysztof Siewicz

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a