cc-pl - [Cc-pl] Re: oswiadczenie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: minus <minus AT free.art.pl>
  • To: Piotr Wasilewski <piotr.wasilewski AT autograf.pl>
  • Cc: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Re: oswiadczenie
  • Date: Sat, 04 Jun 2005 02:21:32 +0200

Dnia 04-06-2005, sob o godzinie 01:50 +0200, Piotr Wasilewski
napisał(a):

> Ja [imie nazwisko] legitymujacy sie [numer pesel lub inny numer
> dokumentu iodentyfikacyjnego] oświadczam, że jestem autorem/współautorem
> utworu [tytul utworu] i wyrazam zgode na jego publikacje oraz
> sublicencjonowanie na warunkach licencji Creative Commons [rodzaj licencji]
> wersji 2.0 lub pozniejszej opublikowanej przez Creative Commons.
>
> [podpis]
>
> z tym, ze trzeba pamietac ze licencja jest umowa i musi byc podpisana przez
> obie strony

Dzieki, Piotrze.
Troche tylko nie rozumiem tej kwestii zwiazanej z drugim podpiem: jesli
nie ma danych drugiej strony w umowie, to sam podpis jest chyba bez
sensu, prawda? A w tekscie przyslanym przez ciebie nie ma miejsca na
dane drugiej strony.
Nie rozumiem takze dlaczego w tym wypadku potrzebny jest podpis drugiej
strony? To jest wymagane przez polskie prawo? Bo sama licencja czyni
podpis drugiej strony - odbiorcy licencji - calkowiecie zbednym.
Gorzej nawet - podpis drugiej strony moglby sugerowac, ze w przypadku
udzielania sublicencji wymagana jest zgoda podmiotu z ktorym umowe
podpisal autor (co nie jest prawda). Myle sie?
pozdr

lips