cc-pl - [Cc-pl] Ad Siewicz :)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: cc-pl <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Ad Siewicz :)
  • Date: Sun, 15 May 2005 18:20:49 +0200

Hello cc-pl,

Alez ja wlasnie o to probuje wywazac otwarte drzwi do lasu z
Lessigiem, że licencji tych jest zbyt dużo i są zbyt skomplikowane.
Probuje dojśc dlaczego tak jest i przyznam, że argumentacja Lessiga,
że w ten sposób chce on zadowolić wszystkich nie bardzo do mnie
trafia.
Kto chce zadowolić wszystkich często nie zadawala nikogo.
A Creative Copyright, który jest bardziej sam w sobie złożony od
Copyrightu też chyba niewielu przekona :(

Co do kwestii jaką licencją opatrzyłem Creative Collective, to
proszę mi wybaczyć, ale mam chyba prawo do opatrywania go dowolną
licencją :) Powiedzmy, że wybrałem najmniejsze zło...

Cofam małego Jasia - to było zbyt emocjonalne, przyznaję.
Friends?

--
Best regards,
cezary ostrowski mailto:cezos AT tutaj.com.pl