cc-pl - [Cc-pl] Witam po raz pierwszy

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Andrzej <hasior AT gmail.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Witam po raz pierwszy
  • Date: Wed, 13 Apr 2005 01:05:53 +0200

Witam

Bardzo sie ciesze ze CC zawitala do Polski, jestem zainteresowany rozwojem licencji Creative Commons.
Uruchomilem maly serwis promujacy CC na www.polblog.net , prosze nie traktowac tego serwisu jako konkurencji, a wrecz przeciwnie.
Jestem tylko webmasterem amatorem, nie moge Wam pomoc w tworzeniu polskiej wersji licencji CC, ale moge pomoc w promowaniu i informowaniu polskich internautow o CC. Zbieram informacje w necie i zamieszczam je u siebie.
Mam zamiar zebrac tam maximum polskojezycznych informacji o Creative Commons, co moim zdaniem pomoze upowszechnic CC w Polsce.

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Andrzej Brzozowski
--
www.onet.se  | www.polblog.net

  • [Cc-pl] Witam po raz pierwszy, Andrzej, 04/12/2005