Sympa Menu

cc-rs - Re: [CC Serbia] Fwd: CC Europe #CC10 Birthday Mixtape - prva evropska CC muzicka kompilacija

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Nena Antic <n.a.advocatstudio AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Serbia <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] Fwd: CC Europe #CC10 Birthday Mixtape - prva evropska CC muzicka kompilacija
  • Date: Sat, 15 Dec 2012 23:34:29 +0100

Slazem se!

Pozdrav, Nena

2012/12/15 Драган Сатарић <dragan.sataric AT gmail.com>
Mislim da je ovaj dogadjaj sasvim dobar povod da neko uzme izjave od Edija i Sky Wiklera povodom ovoga.
Nekakva vrsta ekskluzivnog intervjua koji odmah treba da ide na viki vesti.

Ne bi trebalo propustiti ovo.
Ja nisam skapirao kad je Edi pre neki dan ovo pomenuo, da je u pitanju ovakva kompilacija.