Sympa Menu

cc-rs - Re: [CC Serbia] slobodne licence na Univerzitetu (15.12.08. u 18 h, PMF)

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: "Dragan Sataric" <dragan.sataric AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Serbia" <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [CC Serbia] slobodne licence na Univerzitetu (15.12.08. u 18 h, PMF)
  • Date: Sat, 13 Dec 2008 22:45:13 +0100

Neno,
ja sam rekao da ću najverovatnije doći u ponedeljak.
Međutim, posle jučerašnje intervencije u ponedeljak bih trebao biti u 5 popodne na institutu za majku i dete.
Doktori su ispali veoma nepredvidljivi i nepouzdani tako da ne znam kada ćemo početi a kamoli završiti naš posao tamo. Ja ću gledati da dođem na PMF ali mi nešto liči da mi šanse nisu velike.

Nadam se da ćemo se videti, ali ako ne stignem nemojte mi puno zameriti.

dragan

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page