cc-rs - Re: [Cc-.rs/.yu] Blog kriminal!!! Urgentno!

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: "Danica Radovanovic" <danica.radovanovic AT gmail.com>
  • To: "[CC.rs-CC.yu]" <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-.rs/.yu] Blog kriminal!!! Urgentno!
  • Date: Tue, 29 May 2007 10:32:40 +0200

vlidi hvala na konstuktivnom predlogu, ali ne bih da ubacujem postove o tajvanu:))

hm, covek je isto uradio i sa sajtom ADObe,a  sto je najgore an sve ta sajtove je stavio ad senses i zaradjuje pare za svaki od njih.

pisala sam sinoc CC-u, i iCommonsu, doduse na opste emailove, ne znam, CCleadovi bolje znate, da li postoji neko kompetentan za violence na netu.

ovaj kinez naucnik yan je dao konstruktivan predlog, komentar.

ne znam sta je ispravno ciniti

danica