cc-rs - [Cc-.rs/.yu] administrative interface mailmana...

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Slaven Kosanovic <slavenkosanovic AT gmail.com>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-.rs/.yu] administrative interface mailmana...
  • Date: Thu, 29 Mar 2007 19:57:28 +0200

Da, to bi trebalo podesiti preko administratvinog interfejsa malimana, softvera koji pokreceu ovu listu. Sami pojedinacni korisnici ne mogu to da podese u svojim podesavanjima naloga, nego to moraju da urade administratori liste, dakle, Nena, ili Vlado. :) I ja sam sad uvidio da sam nekolicini poslao tako licni imejl umjesto na listu, izmedju ostalih i Bon Ediju...

OK, uociosam jedan problem sa listom, a koliko vidim nisam jedini koji pravi
istu gresku. Dakle, pritiskom na replay, mejl ne odlazi na listu, vec onom koji
je poruku prethodno poslao. Dakle, dolazi do situacije da ljudi odgovaraju i
salju poruke koje sadrze interesante stvari za sve, ali te poruke dobijaju samo
oni koji su prethodno poslali originalnu poruku. Da li je nekako moguce da se
to promeni i da poruke sa replay odlaze normalno?

Slaven