cc-rs - Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....lista -->

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: Nikola Smolenski <smolensk AT eunet.yu>
  • To: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....lista -->
  • Date: Sat, 10 Mar 2007 10:32:00 +0100

On Saturday 10 March 2007 08:12, Nena Antic wrote:
> Danica Radovanovic <danica.radovanovic AT gmail.com> wrote: Pozdrav svima,
> -Takodje, bitno je napomenuti, da se prilikom prevoda prevodilac (ili
> grupa ljudi koja ce raditi na finalnoj verziji) pridrzava ujednacenosti
> prevedene terminologije - primeri: pogledati odredbe 3 - ustupanje prava
> (perpetual..neograniceno ustupanje Sticaocu licence, itd.) i 7b (the
> licence granted here is perpetual, znaci: neogranicena tokom trajanja
> autorskog prava ili drugih merodavnih prava).
>
> U 3. i pise bez ogranicenja, a to je isto.
> U 7b i pise da licenca vazi tokom ukupnog trajanja....

Evo gledam i ja i ne vidim kako bi se to bolje napisalo.

3. U skladu sa odredbama Licence, Davalac licence, bez naknade i
neisključivo,
bez prostornih i vremenskih ograničenja (tokom trajanja autorskog ili drugog
merodavnog prava),

7 b. Licenca je na pravnoj snazi tokom ukupnog trajanja autorskog ili drugog
merodovnog prava.

Nasao sam ipak gresku u kucanju, pise merodOvnog prava umesto merodavnog ;)