Sympa Menu

cc-ro - [Cc-ro] lansare CC + intrebare

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: "Bogdan Manolea" <bogdan AT legi-internet.ro>
  • To: <cc-ro AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-ro] lansare CC + intrebare
  • Date: Wed, 3 Sep 2008 18:14:50 +0300

Salut !

Lansare licentelor CC a avut loc. Documentele prezentate la lansare le gasiti de aici
http://legi-internet.ro/blogs/index.php?title=cultura_libertatii&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Licentele CC pentru Romania pot fi accesate de la adresa :
http://creativecommons.org/license/?lang=ro

Daca gasiti erori sau neconcordante de limbaj va rog sa anuntati pe lista sau pe adresa mea personala.

Cu citeva zile inainte de lansare, am primit un email prin care cineva sugera folosirea termenul de "creatie" in loc de "opera" in prima pagina (http://creativecommons.org/license/?lang=ro) cel de-al doilea fiind prea pompos si putindu-i determina pe unii sa nu foloseasca licenta.

Voi ce pareri aveti ?

Mersi si o zi buna
Bogdan

Archive powered by MHonArc 2.6.24.