cc-pl - [Cc-pl] CC0, a produkcja gry

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Szymon Adamus <szadamus AT gmail.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] CC0, a produkcja gry
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 12:09:25 +0200

Witam.

Produkuję grę w środowisku iOS i chcę wykorzystać w niej dźwięki na licencji CC0 z serwisu http://www.freesound.org. Wczytałem się kilka razy w warunki tej licencji Creative Commons i wydaje mi się, że je rozumiem, ale wolę się upewnić, by przypadkiem nie naruszyć czyichś praw.

Czy dobrze rozumiem, że CC0 pozwala mi na pełne wykorzystanie danego dźwięku, nawet bez podawania autora, w dowolny sposób, włącznie ze sprzedażą powstałego z jego wykorzystaniem dzieła?

Chcę się upewnić jakie mam obowiązki i prawa związane z takimi multimediami zanim zdecyduję się na ich użycie.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Szymon Adamus.