cc-pl - [Cc-pl] międzynarodowy zjazd Creative Commons w Warszawie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] międzynarodowy zjazd Creative Commons w Warszawie
  • Date: Thu, 28 Apr 2011 13:30:43 +0200

Witajcie,

Chciałem się z Wami podzielić b. dobrą wiadomością - CC Polska będzie
współorganizować międzynarodowy zjazd CC, w dniach 16-18 września
https://creativecommons.org/weblog/entry/27141

W miarę jak będzie się precyzować program będziemy zapewne poszukiwać
osób chcących pomóc przy organizacji elementów zjazdu (oprócz spotkania
zamkniętego planujemy też wydarzenie publiczne). Mam nadzieję, że znajdą
się wśród Was osoby zainteresowane współpracą.

Pozdrowienia,

Alek

--
dr Alek Tarkowski
koordynator / public lead

  • [Cc-pl] międzynarodowy zjazd Creative Commons w Warszawie, Alek Tarkowski, 04/28/2011