cc-pl - [Cc-pl] Nowa strona CC i zaproszenie na prelekcję we Wrocławiu (19 marca)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Paweł `Tredo` Potakowski <tredo_lodz AT o2.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Nowa strona CC i zaproszenie na prelekcję we Wrocławiu (19 marca)
  • Date: Thu, 17 Mar 2011 23:27:23 +0100

Nowa strona CC wygląda bardzo przyjemnie, w operze i explorerze działa bez
problemów zarówno na 10" jak i 16" :)

Ja ze swojej strony ponadto chciałbym zaprosić wszystkich, którzy się
wybierają na konferencję Wikimedia na sobotnią prelekcję w panelu prawnym
http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2011
Będę się produkował o otwartych licencjach w kontekście prawa polskiego.

Pozdrawiam
Paweł Potakowski