cc-pl - Re: [Cc-pl] JamendoPro

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Joanna Bek <monster.from.closet AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] JamendoPro
  • Date: Wed, 15 Sep 2010 11:13:00 +0200

A to nie jest tak, że jamendo pro to bardziej usługa, niż sama muzyka - dobieranie utworów, 11 stacji radiowych tematycznych do wyboru itd.? Dla lokali, w których osobie odpowiedzialnej za muzykę nie chce się szukać pojedynczych utworów czy albumów, chce kliknąć tylko play, i usłyszeć mniej lub bardziej spersonalizowaną playlistę?

2010/9/15 Marek Żakowicz <marek.zakowicz AT gmail.com>
W dniu 14 września 2010 20:15 użytkownik Krzysztof Siewicz
<siewi AT interia.pl> napisał:
> Niedługo po starcie Jamendo Pro, jako koordynator prawny CC-PL wysłałem do
> Jamendo podobne pytania. Pytałem głównie o to, co takiego "kupuje" sobie
> użytkownik, czego nie ma na podstawie licencji CC, które nie zawierają
> klauzuli NC.
>
> Niestety nie dostałem konkretnej odpowiedzi.

Może po prostu Jamendo ma potrzeby finansowe i licencja "pro" to
sposób na ich zaspokojenie?
Jeśli tak, to szkoda, że w takiej nie całkiem szczerej formie.
Dla porównania - np. wikipedia jawnie robi kwestę...
No i przy takim ruchu, chyba mogliby dać sobie radę z reklam?
Autora kurnika.pl podobno spokojnie utrzymuje się z reklam,
sourceforge chyba też nie narzeka...

Pozdrawiam,
Marek