cc-pl - [Cc-pl] Jesli Was interesuje - ksiązka na licencji CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: anirawojan <anirawojan AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Jesli Was interesuje - ksiązka na licencji CC
  • Date: Sat, 05 Sep 2009 20:19:57 +0200

Szanowni CC,

od dawna już słaby ruch na tym forum, więc dla rozgrzewki i prowokacji
autoreklama czyli moja książka na licencji CC (nie jedna a kilka)
Jesli chcecie zobaczyć co i jak, a może nawet przeczytać
zapraszam na stronę www.buyart.pl
Książka "Teranga witaj w domu" jest to powieść przygodowa, jak to się mówi dla młodych ludzi, więc dla każdego, kto czuje się choć trochę nmłody i choć trochę naiwny -  o Afryce,Afrykanach, przygodzie, szukaniu  drogi, o tym co wazne a co nie.

Zainspirowała mnie historia dziewczyny, która mogłaby być Guru CC, bo
podzieliła się własnym życiem. Chodzi o śp. Kingę Choszcz. Jesli nie słyszeliście o niej
-zajrzyjcie na strony fundacji [http://www.kingafreepsirit.pl] -  Naprawde warto.

Moja ksiązka - "TERANGA - witaj w  domu" jest pod tym adresem:
[http://www.buyart.pl/images/teranga.pdf]
zaczyna się od okladki oczywiscie, ale tuż pod nią jest Deklaracja Niepodleglosci czyli info o
licencji CC

pozdrawiam, powodzenia dla wszystkich, a dla niektorych ciekawej lektury:)
anira

ps/ więcej książek CC na stronach buyart, które administruję, w zakąłdce BIBLIOTHECA.
BEzpośrednio wejście [http://buyart.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=43]

Oczywiście zapraszam wszystkich piszących do wystawiania twórczości w Buyart. Wchodzi sporo ludzi...

  • [Cc-pl] Jesli Was interesuje - ksiązka na licencji CC, anirawojan, 09/05/2009