cc-pl - Re: [Cc-pl] Polskie radio z licencja GEMA

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: djfire AT interia.eu
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] Polskie radio z licencja GEMA
  • Date: 03 Jan 2009 00:30:34 +0100

Hmmm ... tylko tutaj klopot, czy ja teraz bede musial dzwonic do kazdej firmy
hostingowej z pytaniem gdzie lokuja swoje serwery ? To troche dziwne i
klopotliwe ... Moze jest jeszcze jakis wariant, aby nie placic ZAiKS'owi i
organizacjom pokrewnym ?? Moze mi ktos wytlumaczy na "chlopski rozum" tak w
skrocie, na czym polega licencja CC ??

Pozdrawiam