cc-pl - Re: [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Tomasz Ganicz" <polimerek AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Wed, 26 Nov 2008 20:05:17 +0100

W dniu 26 listopada 2008 17:29 użytkownik Jan. Winczorek
<Jan.Winczorek AT aster.pl> napisał:
> nie

> Wkraczamy na śliski teren...
>
> Art. 12 papip mówi, że "jeżeli umowa nie stanowi inaczej pracodawca,
> którego pracownik stworzył utwór w wyniku wykonywania obowiązków ze
> stosunku pracy, nabywa z chwilą przyjęcia utworu autorskie prawa
> majątkowe w granicach wynikających z celu umowy o pracę i zgodnego
> zamiaru stron".

No właśnie. Przy czym ew. kwestie sporne są zazwyczaj ustalane na
uczelniach i w instytutach naukowych w formie regulaminu, który
stanowi załącznik do umowy o pracę (podobnie jak ogólny regulamin
pracy i regulamin BHP). Ma się wybór - albo się podpisuje umowę z
całym dobrodziejstwem inwentarza, albo się idzie szukać pracy gdzie
indziej :-)

Tutaj jest np: tekst takiego regulaminu, który obowiązuje w mojej placówce:

http://www.cbmm.lodz.pl/res/Reg_ochr_wl_int.pdf

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/