cc-pl - [Cc-pl] CC w barze

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: ?ukasz D?bski <bebeyo AT interia.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] CC w barze
  • Date: 27 May 2008 23:27:22 +0200

Jako, że jestem nowy na liście na początek się przywitam

Cześć.

Temat creative commons jest dla mnie jeszcze dość mało znanym, ale coś już
poczytałem, niemniej nie wyjaśniło mi to pewnej wątpliwości, która mnie dość
praktycznie interesuje.

Chciałbym w barze puszczać muzykę na licencjach cc - generalnie na zasadzie
muza towarzysząca konsumpcji (w nomenklaturze zaiksów itp nie pełniąca roli
pierwszoplanowej) mam więc kilka pytań:
1. czy takie wykorzystanie utworów będących na licencji "UŻYCIE
NIEKOMERCYJNE" jest dopuszczalne, czy to jednak jest już użycie komercyjne i
muszę szukać utworów, które nie mają tego zastrzeżenia?

2. w jaki sposób powinienem się dostosowywać do punktu V.2. licencji we
fragmencie, w którym nakazuje on:

> "zachować w stanie nienaruszonym wszystkie oznaczenia związane z ochroną
> prawno-autorską, a także oznaczyć Twórcę Utworu.
Oznaczenie powinno być dokonane zgodnie z możliwościami określonego nośnika
lub środka przekazu, poprzez oznaczenia imienia (nazwy, pseudonimu), jeśli
jest ono znane, Twórcy Utworu, a także tytułu, jeśli jest on znany.
Licencjobiorca zobowiązany jest także zachować Uniform Resource Identifier
odsyłający do informacji dotyczących Utworu i jego ochrony prawno-autorskiej."

Czy wydrukowanie licencji i pozostałych danych, a następnie udostępnienie ich
"do wglądu" na barze osobom, które o muzykę spytają, będzie wystarczające?

3. Jak się ma moje pierwsze pytanie w sytuacji gdyby nie chodziło już tylko o
słuchanie w tle, ale jako muzyka na imprezie zamkniętej?

Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Łukasz

Podbij Dziki Zachod!Gra strategiczna online
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1dff