cc-pl - [Cc-pl] Odp: STOART i licencje CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Tryadmania <tryadmania AT adresik.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Odp: STOART i licencje CC
  • Date: Fri, 21 Mar 2008 14:35:28 +0100

Czy CC-PL ustosunkuje się do swoistego wezwania dyrektora Wiśniewskiego do
"zawieszenia" publicznego odtwarzania artystów CC? Jak pisałem, jest to moim
zdaniem działanie na szkodę tych muzyków, przecież nie można nikomu niczego
zabraniać z powodu powątpiewania w legalność - prawo rzymskie się kłania...