cc-pl - Re: [Cc-pl] ghosts

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Seweryn Siewert <sewerynsiewert AT o2.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] ghosts
  • Date: Wed, 05 Mar 2008 18:37:21 +0000

ja zapłaciłem $5 i dostałem jednorazowego linka do archiwum. Po rozpakowaniu 2
katalogi: 1-z piosenkami w mp3; 2-dodatki. W dodatkach 2 katalogi tapet i
grafika ze strony. Acha, jeszcze książeczka w PDFie w kat.głównym. Teraz
siedzę i słucham i nie mogę się oderwać ;) Słucham na amaroku i ikonka
okładki zmienia mi się z każdym utworem (świetnie dopasowane grafiki).
jak tak ma wyglądać nowa forma dystrybucji TO JA SIĘ PISZĘ :D
.::eswues.eu::.

  • Re: [Cc-pl] ghosts, Seweryn Siewert, 03/05/2008