cc-pl - [Cc-pl] Prosba o pomoc: Deklaracja Otwartej Edukacji

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <jaroslaw.lipszyc AT wolnepodreczniki.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Prosba o pomoc: Deklaracja Otwartej Edukacji
  • Date: Tue, 27 Nov 2007 20:41:42 +0100

Kochani,

Mam prosbe o pomoc przy tlumaczeniu Deklaracji Otwartej Edukacji, o ktorej juz co poniektorym opowiadalem. W styczniu bedzie akcja promocyjna tego dokumentu, ale najpierw trzeba pozbierac pod nia podpisy, w pierwszym rzedzie od autorytetow i instytucji. Bardzo zalezy mi na pomocy przy tej deklaracji: jest ona pierwszym dokumentem tak jasno mowiacym o celach i zadaniach otwartej edukacji. Na razie zaczalem tlumaczyc ten dokument na wolnpodrecznikowym wiki - jesli ktos moze sie dolaczyc - bede wdzieczny. Kiedy tekst zostanie przetlumaczony a tlumaczenie zaakcpetowane - zapewne w ciagu najblizszych paru dni - bedzie mozna zaczac zbierac podpisy.

Pomoc w tlumaczeniu mozna tu (konieczna rejestracja):
http://wiki.wolnepodreczniki.pl/Cape_Town_Open_Education_Declaration

Wiecej na temat deklaracji na stronach:
* http://opened.shuttleworthfoundation.org/
* http://dev.soros.org/