cc-pl - Re: [Cc-pl] Kolejny absursalny patent?

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Shot (Piotr Szotkowski)" <shot AT hot.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Kolejny absursalny patent?
  • Date: Mon, 19 Nov 2007 17:12:13 +0100

SasQ:

> A próbowałeś tak właśnie to wpisać? ;J

Fakt, najpierw dostaje się w twarz 404 (i tym się zasugerowałem),
ale po kilku sekundach jest przekierowanie gdzie trzeba.

> Proszę bardzo, przykład z mysql.com masz powyżej ;)
> Myślę, że w pełni spełnia on Twoje wymagania ;J

Ależ jak najbardziej. Ja nigdy nie twierdziłem, że ten patent nie jest
idiotyczny (dla mnie wszystkie są…) i że nie ma prior art – całe szczęście,
że jest.

-- Shot
--
Back off, man. I'm a scientist. -- Dr. Venkman, _Ghostbusters_