cc-pl - Re: [Cc-pl] konferencja "Edukacja warszawska 2.0", 16 pazdziernika 2007

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jan Jackowicz-Korczyński" <jan.korczynski AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] konferencja "Edukacja warszawska 2.0", 16 pazdziernika 2007
  • Date: Wed, 10 Oct 2007 21:40:38 +0200

Warszawka si e ruszyła.

Akurat Bendyk jest tym co o edukacji myśli tak jak my.

Jest też młodzieżowa telewizja internetowa organizowana przez Jarka
Szulskiego z Gimnazjum Batorego w Warszawie.
Jarek Szulski jest założycielem fundacji SAPERE AUDIO. By l moim
bardzo bliskim kolegą w sekretariacie ITERKLASY. (było nas tam 3
przyjaciół RE AUDIO jest bardzo bliskie ideowo naszym działaniom z
młodzieżą.

Janek