cc-pl - Re: [Cc-pl] Paczka Cc-pl, Tom 29, Numer 8

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "emersi" <emersi AT o2.pl>
  • To: <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Paczka Cc-pl, Tom 29, Numer 8
  • Date: Thu, 30 Aug 2007 20:26:10 +0200

nowe ograniczenia w internecie?:

http://www.pardon.pl/artykul/2363/internet_do_rejestracji

----- Original Message ----- From: <cc-pl-request AT lists.ibiblio.org>
To: <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
Sent: Wednesday, August 29, 2007 3:40 PM
Subject: Paczka Cc-pl, Tom 29, Numer 8

Wysyłanie wiadomości na listę Cc-pl:
cc-pl AT lists.ibiblio.org

Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:
lub przez email, wyslij wiadomość ze słowem 'help' na adres
cc-pl-request AT lists.ibiblio.org

Osoba opiekująca się tą listą dyskusyjną:
cc-pl-owner AT lists.ibiblio.org

Odpowiadając na tą wiadomość, zmień jej tytuł na coś znaczącego więcej
niż "Re: Paczka Cc-pl...".

Dzisiejsze tematy:

1. tantiemy ZASP (Alek Tarkowski)
2. Re: tantiemy ZASP (Shot (Piotr Szotkowski))
3. Re: tantiemy ZASP (Jaroslaw Lipszyc)
4. Re: tantiemy ZASP (Krzysztof Siewicz)
5. Re: tantiemy ZASP (Maciej Nowak)
6. Re: tantiemy ZASP (Adam Przybyla)
7. Re: tantiemy ZASP (Alek Tarkowski)
8. Re: tantiemy ZASP (Maciej Nowak)
9. dzięki za forsę :) (ILUSTRATOR-redakcja)

Message: 1