cc-pl - [Cc-pl] JAK TEGO DOKONAĆ ???

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: anirawojan <anirawojan AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] JAK TEGO DOKONAĆ ???
  • Date: Sat, 14 Jul 2007 19:07:21 +0200

A ja mam jeszcze inny punkt widzenia. Prowadze strony www.buyart.pl, gdzie
jest także BIBLITHECA i ksiązki do pobrania na licencji CC. I zdarzyło się
tak bardzo niedawno, że autor pewnej ksiązki opublikowanej przez Książke i
Wiedze bardzo chciał "wrzucić" tę swoja ksiązkę do Buyartu. Był pewien, że to
żaden problem...w końcu on jest autorem, to jego praca, jego zycie....dopóki
nie dowiedział się od "papierowego" wydawcy, że to niemozliwe.SZLABAN NA
GARY. A więc mój punkt widzenia...praca u podstaw...uświadamianie twórcom
zasadzki .... I dopiero potężna presja środowisk twórczych potrafiłaby moim
zdaniem wpłynąc na zmiany legislacyjne... anira