cc-pl - Re: [Cc-pl] w sprawie dekaefów

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Shot (Piotr Szotkowski)" <shot AT hot.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] w sprawie dekaefów
  • Date: Thu, 21 Jun 2007 07:02:19 +0200

anirawojan:

> Shot:

> Chodzi o to, żeby działał w dobrej wierze, żeby nie chciał
> pod...przyć Dekaefom Dekaefów, żeby nie był szczwaną świnką.

Akurat Grzesiek jest jedną z ostatnich osób, które bym o to podejrzewał.

> Jaki powód, żeby się podłączać akurat
> do tych 3 liter z całego alfabetu?

Ale zamierzasz odpowiedzieć mi na pytanie? Bo ja z ciekawości pytam, nie
znam się na prawie do znaków handlowych (tudzież tym, które tu akurat
obowiązuje).

-- Shot
--
Oczywiście. 100% nauczycieli i uczniów w szkole im. JP2
to katolicy, tak samo jak 100% przedszkolaków z przedszkola