cc-pl - Re: [Cc-pl] DKF to zastrzezony znak patentowy

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Shot (Piotr Szotkowski)" <shot AT hot.pl>
  • To: 'Creative Commons Polska' <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] DKF to zastrzezony znak patentowy
  • Date: Wed, 20 Jun 2007 16:03:48 +0200

ILUSTRATOR-redakcja:

> DKF-y sa w sposób strukturalny zrzeszone w Polskiej organizacji
> Dyskusyjnych Klubów Filmowych i obecność w tej liście wiąże się
> z konkretnymi, automatycznymi dofinansowaniami z budżetu państwa.
> Zgodnie z regulaminami Defy muszą mieć członków płacących składki
> etc, ect. Dużo by pisać.

> Dlatego używając tej nazwy wchodzicie w czyjś interes prawny. :(

Chodzi o nazwę, skrót czy obie te rzeczy? Jeśli założę DKF
(Dalekowzroczną Klikę Filatelistyczną) to też mi nie wolno?

Serio pytam, zastanawiam się, czy Grzesiek może zmienić po prostu
rozwinięcie skrótu, czy musi zmienić też skrót (albo się przyłączyć,
oczywiście).

-- Shot
--
Being in the army is like being in the Boy Scouts, except
that the Boy Scouts have adult supervision. -- Blake Clark